Midsommardagen

Jag minns inte när jag skrev något här senast, var det för 2 veckor sedan?
Det har varit så öde i hästvärlden för mig att det ändå hade blivit tråkiga inlägg.
Mycket på jobbet nu när semestertiden är här, så pass att både Wilma och Challe fått en veckas semester. Hade egentligen inte tänkt att de skulle få det nu i sommar men men.
Ikväll så anmälde jag mig och Challe på en pay and ride i Alingsås. Får hoppas att jag inte jobbar den dagen bara. Denna veckan har jag varit på återbesök på rehab i Göteborg. Har blivit så mycket bättre i höften sedan jag började åka dit 1 gång/månad. Jag har blivit starkare i benet och smärtan jag haft kommer mer sällan.
Dock har jag några knutor i stora muskelfästen vid ljumsken och bak vid ländryggen, de gör att jag inte kan träna fullt ut. Min höft är väldigt rörlig naturligt och eftersom jag inte kan bygga upp musklerna runt om höften så får jag i stället ont i ländryggen som blir överbelastad.
Ja är det inte det ena så är det det andra. Ska iallafall få en slaggs akupunktur där man i stället för att stimulera nu få igång en blödning i muskeln/ musklerna så knutorna försvinner. Går det till så som min sjukgymnast visade så tror jag att jag måste ha med en hel picknick korg. Jag blir alltid superhungrig och supertrött efter akupunktur.
Kommande vecka så ska jag till frisören och pållarna ska få nya dojjor.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback