Varning för klagomål

Jag är så trött idag. Vaknade pigg men nu är jag supertrött. Kvällsjobb står på schemat och i morse åkte jag åter igen till rehaben i Göteborg.
Idag var det dags för att få lite nålar i höften och låret, det känns men är samtidigt ganska skönt.
Problemet är att min kropp reagerar med att bli jättehungrig och SUPERtrött. Varför lär jag mig aldrig att göra detta efter att jag redan jobbat eller när jag är ledig så jag kan få sova i lugn och ro?

Kvällsjobbet idag kommer bli en utdragen pina känner jag redan nu. Så ikväll när jag kommer hem så blir det jag som stänger av ljudet på min mobil, så ingen kan ringa mig i morgon bitti.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback