Rond 2

Igår kände jag mog väldigt pigg och fräsch, men åter igen så under natten går febern upp och jag kan inte sova. Vaknar efter några timmar och mår som en potta skit och ont överallt. Så jag är inne på rond nummer 2 i denna förkylning, hela dagen har jag legat i soffan bortsett från när jag släppte ut mina två fyrbenta.
Det känns som att jag gått in i en vägg för mina bihålor är tätare än tätast, så hör jag nästan ingenting och så har det satt sig på mina stämband.
Jag hade velat rida lite nu i helgen men som jag känner mig så vet jag knappt om jag kommer kunna ta mig till jobbet på måndag. Vi får se hur jag känner mig i morgon annars så får jag helt enkelt vara hemma och minska risken att smitta ner alla på jobbet.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback