En förändring

Jag märker en skillnad på mina två pållar i stallet. Ingen av dem är ledartypen och de vet inte riktigt vad de ska göra, ja de känns väldigt förvirrade. Igår fick de komma upp i hagen igen och började med en gång leta efter Alli. Wilma som i många år varit Alli's skugga. Det kommer nog ta ett tag innan någon av dem kommer ta någon form av ledarroll. Igår kväll trodde jag att jag höll på att bli tokig på dem när de absolut inte skulle gå ur hagen, och vad berodde det på? Jo jag hade inte tänt i paddocken som ligger bakom stallet som de möte gå ner till för att komma in. De är så mörkrädda så jag fick gå bakom och smacka ner dem och ja jag blev lätt irriterad.

Skulle som planerat återgått till jobbet idag men viruset i kroppen kände sig inte färdig så idag och i morgon är jag hemma. Inte nog med det så har mina tofflor gått sönder och jag måste ha tofflor i min långritt annars fryser jag fötterna av mig 😂. Så får se om jag orkar ta mig till en affär och köpa nya varma och sköna tofflor.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback