Överlycklig

Igår var jag som sagt hos min naprapat David som jag gått hos tidigare fast då pga ryggen. Jag som haft molande värk i ett år har idag och även igår kunnat gå och dansat utan minsta värk. Jag trodde efter att ha varit ute på en spontan visit på krogen i går att jag idag skulle ha så ont att jag knappt hade kunnat gå. Men inte den minsta känsla av något ont på hela dagen, jag är så glad att jag hade kunnat grina.
Det slog mig i kväll att det finns en stor chans att jag kommer kunna löpträna inom några månader igen. Den tanken har jag fått lägga åt sidan och accepterat att det aldrig mer kommer kunna gå. Men David och hans magiska händer gör under och tack och lov för det. Ont som bara den gjorde det vid massagen men...ja jag vet inte vad jag ska säga. David är iallafall Borås bästa naprapat.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback