Äntligen Fredag

Kan man få säga så fast man bara jobbat 2 dagar denna veckan 😊?
Jag tycker det för just nu är jag inne i ett negativt spår i livet igen.
Mest negativt är det i häst och höftlivet. Ja fungerar inte det ena så fungerar inte det andra, i tisdags hände något som jag absolut inte ville skulle hända. Jag låg på rygg i soffan men benen utsträckta och skulle resa mig upp, då hör jag hur det "smäller till" i vänster höft. Jag skriker ut både det ena och det andra fina ordet och en smärta från...ja jag vet inte vad. Ja ja tänker jag att nu sträckte jag väll till något ordentligt, men när det onda inte lägger sig och jag inte kan ligga på vänstersida börjar tankarna gå. Efter mycket noggrant funderande hit och dit så blev jag rätt säker på att jag fått en rejälmuskelbristning.

Så igår hade jag planerat att vara med på ett tabatha passion gymmet men efter att haft kontakt med min sjukgymnast och fått ett bestämt nej så var det bara att boka om.
Ja och lägga om träningen den närmsta veckan då jag fått totalförbud att köra ansträngd träning tills nästa återbesök ( nästa torsdag . Detta gör ju att rida kommer jag inte få göra, så jag får väll glatt stå på backen och tömmlongera Challe tills jag fått tummen upp. Vi får väll se om jag ens får åka på den planerade Pay and jumpen nästa lördag 😳.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback