Snöstorm

Första av två lediga dagar är snart över och idag så kom det en hel del snö och folk hade glömt bort hur man kör....på bara några timmar. 

Detta fick jag för att jag i morse sa till Challe att jag hoppades det skulle komma mera snö så vi kunde rida....blev lite väl bra kanske 😂. 
I dag fick jag ett glädjande besked och det var att jag lyckats vinna 2 biljetter till Gina Tricot GP som är i februari.
Imorgon kommer hästarna ut tidigt då de kom in halv 2 idag och både Wilma och Challe ska få komma ut och röra på sig. Ja Wilma på en lugn skrittrunda och Challe ett lättare pass i paddocken. I år är det mitt och Challe's år och jag känner på mig att vi kommer göra en stor förändring ihop 😊. 































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback