Ingen bra dag

Gårdagens besök hos sjukgymnasten slutade inte som jag hade trott eller tänkt.
Idag kände jag i höften och ljumsken att jag jobbat några dagar på raken, svårt att gå normalt och molande värk hela dagen.
Efter jobbet hämtade jag Elin som var snäll och följde med som sällskap och så åkte vi mot Göteborg. Om jag tyckt att morgon trafiken var jobbig så är den ingenting mot kvällstrafiken, fy fan säger jag bara. Otroligt nog så lyckades jag inte att stressa upp mig men däremot tappade jag humöret lite då det gick så sakta väl inne i Göteborg 😊.
Iallafall så mina planer för helgen sprack efter besöket då jag fått både tränings och ridförbud tills jag vet vad som hänt i ljumsken. Både Sofia som jag går till gällande träningen och Linus som ger mig akupunktur kollade och gick igenom min ljumske och höft. Linus sa att jag måste uppsöka läkare omgående då de misstänker ( men vet inte säkert) att något kan ha gått sönder den dagen då jag skulle upp ur soffan. Jag hade ju hoppats på att de skulle säga att det är en sträckning eller något liknande, men men nu har jag brutit ihop så nya tag tas i morgon.
Sofia kunde dock inte förstå hur jag lyckats jobba under dagen och hur sjutton jag tog mig upp på Challe i förrgår 😂. Jag sa till henne att " jag sa åt honom att snälla stå stilla och så hävde jag upp mig ". Det gick ju att rida men jag hade ju rätt så ont direkt efteråt, men ibland är smärta och värk värd lite ridning 😊.
Jag tror de inte har så många hästmänniskor som kommer till dem så ofta 😂.

Nu ska jag försöka somna om innan jag ska upp och boka tid hos läkare.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback