Ett rent helvete

Klockan är nu 04:16 och jag har fått sova ca 1,5 timme pga nya hugg vid vänster höft/rygg. Ligger just nu i Antons soffa och kan knappt röra mig. Invirad i en filt och ett täcke för att hålla allt varmt men inte hjälper det. Önskar just nu att jag var hemma så jag hade kunnat ta en starkare tablett och fått lite sömn. Är bara 2 timmar kvar tills Anton ska upp, måste säga till att han får köra F till fritids.
Sen får jag ringa mina föräldrar runt halv 8 och be dem hämta mig för köra bil går absolut inte..,jag kan inte ens ta mig till bilen.
Jag bara älskar vad allt med muskler,leder och nerver heter just nu.
Ska försöka få liite mera sömn nu.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback