Vad gjorde jag!!

Det blir aldrig som man planerat, så idag var det den dagen jag provade Challe's nya träns. Det satt som en smäck men jag ska bara byta pannband :).
Efter detta så tänkte jag att nu ska manen snyggas till. Varför gjorde jag det, varför 😩.
Eftersom Challe har mittbena så klipper jag på båda sidorna. Höger sida blev så bra och fin. Sen på vänster sida tyckte han att det var dags att röra på sig. Det vlev så ojämt och kort så nu är det bara tiden ha sin gång så den kan växa ut igen.
Ååå jag skäms så, tur att jag inte ska ut med honom för han ser för jävlig ut och då menar jag för jävlig. Ser ut som om någon unge på 6 år klippt...nä de hade gjort det snyggare.
Ska ta bild i morgon så ska ni få se. Jag ska INTE bli frisör iallafall och det är ju tur det.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback