Veterinärbesök över

Då var veterinärbesöket över och bulan jag hittade i förrgår var en svullnad på en muskel. Troligen har Wilma fått en smäll på halsen så om några dagar ska den ha försvunnit igen. Jag blev så rädd att hon skulle fått en cancerknöl eller något mer allvarligt, men lugnade ner mig och började känna om hon hade en knuta...vilket hon inte hade. 
Båda två skötte sig bra när de gick sina sprutor och Wilma var lite nere efteråt då hon inte fått sitt kraftfoder på hela 45 min den stackaren 😂.
Tansingarna såg bra ut de också något som jag faktiskt inte var så orolig för, men skönt att fått en liten koll över dem också.

Igår somna jag och Olle klockan 20:00 och hade lätt kunnat göra det idag också. Men Olle måste ut en sista gång först och sen kanske en liten macka.

Natti natt 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback