Rent helvete

Jag har haft en riktig skitdag idag. Jag har haft så ont idag så kag mått illa, hade tid till sjukgymnasten idag och funderade på om jag skulle avboka tiden. Men tänkte att jag bara behövde åka dit och sitta på motionscykeln.Jag har aldrig längtat så efter semestern som idag, känner för att sjukskriva mig i morgon för bara tanken på att jobba med detta helvete gör mig inte särskillt munter.Jag har mesta delen av dagen pluggat på programet inför tävlingen i Tämta om några veckor. Nä jag ör ibte särskillt pigg på att skriva något positivt idag för har inte funnits många sådana glimtar idag. Nämner man något på fb så får man bara några onödiga kommentarer på messenger så låter helst bli att skriva något där. 
Nu börjar jag fundera på om det blir att ta till hjälp för natten eller om jag ska låta bli. Kommer iallafall behöva kontakta min läkare nästa vecka & höra vad jag ska göra tills ingreppet.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback