Klagonatten

Var länge sedan jag klagade här nu. Har som sagt ( tror jag ), jobbat kväll och hade redigt ont när passet var klart. Gick sakta hemåt för att belasta benet rätt , vilket resulterade i att det tog lite tid att komma hem. Nu är klockan ca 2 på natten och jag har sammanlagt än så länge sovit 1,5 timme sedan jag la huvudet på kudden vid 23. Innan när jag tagit en värktablett som varit lite starkare som gjort att jag somnat som en klubbadsäl inte längre hjälper, utan mer gör en dåsig då undrar jag vad som hänt? Ja troligen har kroppen vant sig även om jag de senaste 5 månaderna bara tagit de vid yttersta nödfall. Har aldrig längtat så till en operation som i natt, bara 4 dagar kvar, men varför ska det gå så långsamt?






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback