Inget är omöjligt!!

När man tycker att det bara är motgångar så kommer det alltid något positivt som en överraskning. Ingen ide att stressa upp sig för saker som man inte kan göra något åt eller hur? Om 7 veckor börjar min första semester vecka vilket jag ser fram emot något enormt mycket :). Sen om 2 veckor så hoppas vi kunna släppa hästarna på sommarbetet ( äntligen ), inget mer mockande eller framför allt inga jättetidiga mornar innan jobbet :). Kanske kommer man ha lite mer energi och se lite piggare ut 😜. Jag har som plan i sommar att Wilma ska få komma ut på en pay and jump och Challe ska minst göra 2 starter. Så jag hoppas att det förblir en skadefri sommar i år.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback