What to do

Nu sitter jag i soffan under en pläd ( plädd enligt mig) och kollar på "Det Okända" som är lite extra spännande idag. Jag får nämligen INTE gå och lägga mig än, absolut inte innan klockan 22. Sen måste jag ju självklart klaga lite, känns som att det var några dagar sedan 😉. Jag har lite svårt att få fram mitt vänster ben ordentligt så nu undrar jag hur det kommer vara i morgon. Bättre, något bättre eller samma skit? Ja jag ska iallafall till sjukgymnasten på Onsdag igen och den 30/3 ska jag tillbaka till Ortopeden och träffa Doktor Fabian. Är till 99,9% säker att de kommer säga att jag bara ska fortsätta med sjukgymnastik och att det någon gång kommer försvinna. Jag har många gånger trott att nu, nu är det över. Men vem försöker man lura för sen har det bara smällt till och smärtan är tillbaka. Men men what to do, what to do???






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback