Inköpslista

I väntan på att jag ska bli trött surfa jag runt lite och kolla ridkläder och börja fundera på vad jag behöver till våren/sommaren och kom då fram till följande:
• piké tröjor ( inte tröja utan tröjor)
• tunna långärmade
• ny ridhjälm( dags att byta efter 10-11år )
• fler ridbyxor
• ridstrumpor
• ridskor/stövlar...eller både och 😉

Känns som att prio 1 är nog ridhjälm då man egentligen ska byta vid ca 1-2 år, jag har ju hunnit åka av några gånger med den jag har.
Sen för att slippa rida i mina vinterskor så ett par sommar skor att börja med och sedan ett par stövlar och där tänkte jag börja med ett par från Mountain Horse som är i lagom prisklass för ett par första stövlar, ja enligt min mening då :).
Sen får vi se hur det andra trillar in i garderoben under månaderna som kommer 😊.

Åter igen Good Night, Sweet dreams






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback