Hela helgen lång

Det har varit fullt ös denna helgen känns det som men en rolig sådan. Igår åkte jag och Jenny till mässan där vi satt i bloggmontern tillsammans med Amanda Björk...shit blev det rätt namn nu 😳? Vi tre hade fantastiskt roligt både i montern och när vi satt och åt lite svindyr mat. Jag shoppade iallafall mina back om track underställ byxor, något som jag idag är väldigt glad över att jag köpte. Sen tack vare Jenny så köpte jag ett fleecetäcke åt Challe, hade lite ångest tills jag kom hem och provade det på honom 😍. Ja jag får lite panik att handla "dyra" grejer men det brukar oftast gå över efter någon timme eller två. Jag är som en shoppaholick fast tvärtom ha ha. Tur att jag oftast är med Jenny som puschar lite omedvetet på att jag ska köpa något jag absolut behöver och vill ha 😊. Är besviken över mässan över lag annars och det var jag inte ensam om. Som många andra så tycker jag att det mest var vintergrejer som alla montrar försökte bli av med och inte något nytt inför våren, så min plan att hitta tröjor och piké till mig själv sket sig rätt stort. Jag får sätta mig ner om någon månad och kolla på nätet eller åka in till My One :).
Imorgon tänkte jag göra Wilma enormt lycklig och skritta ut på henne :). Hoppas det inte regnar/ snöar för mycket bara 😳. Good night💤💤!!'
























Postat av: Lamamma

att få Ågren av att handla en massa man inte behöver, vill ha eller har råd med är ju vanligt.
Men du är nog rätt ensam om att vara en motsatt shopaholic, i alla fall känner inte jag nån annan som inte ens köper det du både behöver å har råd med.
Lavv jo lillan ❤️

Svar: Nä jag tror också att jag är rätt ensam om detta, skulle behöva en ny mobil men där blir jag snåler också 😊
Emelie

2015-03-01 @ 21:45:41






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback