Måndagsplaner

I morgon blir en spännande dag, kommer vänta på ett samtal från chefen om hur de närmsta månaderna på jobbet kommer bli för min del. Jag hoppas verkligen inte att hon glömmer att ringa bara 😳. 
I morgon ska jag även hinna med att rida Challe på förmiddagen, planen var att jag skulle ridit honom idag/igår men höften... Ja vad ska man säga. Motivationen och viljan finns där men de dagar när det gör så ont att paniken inte är långt borta då fixar jag inte att sitta i en sadel. Jag hoppas att jag inte får flera sådana dagar fören efter den 16 för jag måste få igång Challe igen, eller igång och igång jag måste få ur honom den där matkoman som han är i just nu :).


Planerar även att åka ut till Tosseryd för att hämta mina klubbkläder 😊. 
Kanske att jag passar på att hälsa på mina kusiner som bor i Fristad också om de är hemma och orkar :). Den ena har ju en liten 1 månaders knorta hemma som är så söt så söt.































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback