Hur ska det sluta, hur ska det bli

Det blev inte som jag ville allra helst på jobbet så då fick plan b skrida i verk. Men även om jag var 100% säker innan så börjar jag hela. Tankar som att kan du inte bita ihop lite till, bara lite till. Men samtidigt kommer det min Sjukgymnast sa till mig " det skulle vara bra för din kropp att iallafall bli 50% sjukskriven",varför ska pengarna alltid styra för?!. Men jag måste bestämma mig ganska snart men ...ja vi får se. Jag hoppas blåsten ger med sig nu dessa dagar så jag kan kunna träna ordentligt för Tämta börjar närma sig, sen hade jag tänkt att skritta ut på Wilma. Kan säga som så att den damen är fylld med enormt mycket energi 😜.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback