Den för tur med sig

Vilken dag vilken dag, inte för att jag gjort så mycket :). Jag åkte upp till mina föräldrar efter jobbet idag för jag tänkte dammsuga min bil, när jag städade ur den så hittar jag en svart tofs. Denna tofs visste jag tillhörde Jenny ( när nu den hamna där vet jag ej) satte den runt handleden för att inte tappa bort den och fortsätter med mitt städ av bilen. På eftermiddagen/kvällen är det dags att ta en ridtur tillsammans med Leena och Mony, idag var det dags för Alli att följa med. Jag sätter upp håret i en knut med hjälp av tofsen jag tidigare hade hittat i bilen och ridturen börjar sedan efter lite borstning och sadling. Jag tror ta mig tusan att den för tur med sig den där tofsen, Challe skötte sig näst in till felfritt idag, vilket jag talar om för Jenny senare på kvällen som varit på lagtävling och både vunnit dagens tävling och hamnat på en andra plats totalt med laget :). Jenny bara skrattar när jag berättar min lilla historia, så den tofsen får stanna ett tag hos mig , jag behöver lite flyt nu några veckor :). Nu ska jag försöka ta mig till sängen så jag kan får sova några timmar till innan jag måste upp för att ringa vårdcentralen :(.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback