Byta järn är lätt...yeah right

Jaha då fick man slita f*n idag. Igår blev det inköp av ett bredare järn i Wilma's sadel, för det ska ju vara så enkelt att byta. Yeah right!!! Jag var nära att slänga skruvmejseln åt fanderns flera gånger, det var två skruvar där och kardborre där. Sen två skruva till och så kardborre igen och dra isär lite där, så nu hade man fått UT järnet och det nya skulle nu i. Samma helvete fast bakåt vänt, det jävligaste var att få ihop det jag hade varit tvungen att dra ut tidigare. Efter ett tag så var sadeln komplett igen och skulle provas igen på Wilma....fortfarande för hög i manken 😡. Men efter att ha lämnat tillbaka mejseln och andats typ 100 andetag så tänkte jag att jag måste faktiskt prova att sitta i den också för att se om den sjunker ner något. Tror jag ska till lite hjälp i detta när Wilma fått nya dojor :). 


 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback