VARNING Klagomur!!!

Det onda har lagt sig på en ny nivå den senaste veckan, vilket har resulterat i mindre och mindre sömn och för en stund blev jag rädd för att jag fått en propp. Men svullnad, värmeökning och värre smärta kan man ha ändå 😅. Jag har iallafall sjukt jävla ont nu att jag till och med går omkring med lite högre puls. Men jag ser till att sitta ner och vila så ofta jag kan, jag undviker att gå upp för flera trappor utan tar hissen om det är möjligt. Hade jag haft rätt tejp så skulle jag sova med min TENS hela natten också. Ja jag är inte jätteuppåt i humöret just nu så räkna med lite humörsvängningar ett tag nu. I morgon ska jag iallafall boka ny tid hos sjukgymnasten då jag blev tvungen att avboka förra veckans tid, sen är det bara att räkna ner dagarna till 9 februari då jag åter igen ska träffa min läkare på ortopeden. Kan säga så här för de som tänker tanken för det vet jag att det finns några där ute, hade jag bara fjompat mig med vad gäller ridskadan och att det bara är jag som är mesig så kan ni tro det. Hade det varit så, så hade ALDRIG de på ortopeden bett mig boka återbesökstider var 4-5 vecka för det är ju inte så att de inte har något att göra på ortopeden. Tänkte bara hjälpa er att tänka lite klart.
























Postat av: Mari Lundin

Är det värt att ha en sådan värk, när du inte ens är fyllda 30 år? Du har en möjlighet att prova de produkterna jag använder sen 3 år tillbaka, och tro mig... jag hade aldrig fortsatt om jag inte hade fått en så positiv effekt på min hälsa. Det är ett enastående sätt att stötta din kropp med rätt förutsättningar, för att den ska få "verktyg" att kunna starta en självläkningsprocess. Du kan ge det 3-6 månader och känna efter. Och vill du sedan sluta med produkterna, så gör det. Du kan inte veta hur de fungerar utan att ge dessa en chans, både vad det gäller din värk och sömn och ditt humör.
Kram

2015-01-22 @ 00:19:13
URL: http://fitlineochannatiminvardag.se






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback