Spänning var det här

Eftet några timmar i Knalleland där jag köpte mig ett par SUPERBRA varma ridvantar från Rokel, värt varenda liten krona som de kosta :). Jag kom till stallet och bara bytte om för att hämta Wilma. På med sadel och träns och mot Getakärret ( en liten väg mot skogen ), vi börjar trava men bara efter några meter fick vi tvärnita. Det var skymning skulle jag nog säga så det var lite svårt att se riktigt, men en liten bit framför ligger vad jag tror är en älg mitt i vägen. Den rörde sig inte så vi gick lite lite närmre, men den rörde sig fortfarande inte men nu blev till och med jag lite skakis medan Wilma inte reagera alls. Men vi vände och tog en galopp vilket tanten tyckte var enormt roligt och förstod inte vad jag var så orolig för, hon har ju sprungit fort tidigare 😉. Eftersom jag är osäker på att det var en älg så ska jag ta med Wilma dit i morgon förmiddag också ☺️.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback