2015

Årets första dag och jag börja det helt okej :). Börja dagen med att arbeta och det är ju lite mindre roligt att skriva om :). Jag åkte som vanligt efter jobbet till stallet där jag först mockade de lite småskitiga boxarna. Efteråt kämpade jag mig nästan längst upp i hagen i mörkret för att hämta ner Challe, det var dags för lite arbete. Jag har kommit fram till att just nu är det bättre att vi hoppar över skritten i början för att i stället gå på traven med en gång. Ja det är ju ingen lugn trav utan på gränsen till galopp, han orkar dock inte springa så särskillt länge :). I morgon beroende på mitt morgon besök och vädret så är min plan att rida ut tillsammans med Leena och Alli en kort tur så han kan få han kan få galoppera av sig :). Någon gång borde vi få bukt på all denna lagrade energi som bor i hans lilla kropp :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback