Måndag

Näst sista veckan med jobb.... Sen semester i 9 dagar 😍. Det skulle ju bli ridning idag men får ta det i morgon i stället så Wilma får komma ut och röra på sig lite lite. Nästa vecka är det GHS också och då ska jag och Jenny åka ner och gå på mässan, ja så ska ju även hon stå i blogg-podden, heter det så? Ja ni förstår säkert vad jag menar. Jag har en sak jag ska köpa och det är ett par underställbyxor från back on track som ska vara bra för oss med höft/ljumskproblem. Kosta vad det kostar vill jag behöver sådana. Värma en vetekudde, lägga den på höft/ljumske och fortsätta läsa en bra bok 😊.
























Postat av: JennyM

Du är väl rolig ;) blogg-montern.. och som vi ska dela ut Goodiebags du och jag, jösses! ;)
Det är söndag jag tävlar.. sent! Men antar att du jobbar då :p

Svar: Ja just det ja så hette de :).
Ledig men ska göra en MR på söndag :)
Emelie

2015-02-16 @ 23:55:52
URL: http://jmdressyr.se






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback