Jag ber om ursäkt

Alla känslonivåer har jag gått igenom idag. Jag har varit arg, trött, glad, ledsen, irriterad och mycket lycklig och nöjd. Idag för första gången på väldigt länge har jag funderat på om det är dags att byta jobb, för är det mitt jobb som gör att jag kommer tillbaka på ruta 1 hela tiden gällande smärtan i mitt ben? Jag börjar fundera på att kanske börja plugga igen, men i sådana fall till vad? Hmm ja jag ska nog vänta tills dagens röntgen svar kommer och även diskutera lite med sjukgymnasten. Jag skäms över hur jag är när dagar som idag kommer. Jag snäser åt allt och alla, jag kan inte prata med någon utan att vara fruktansvärt otrevlig. Man kan inte ens säga hej eller skoja med mig utan det helt omedvetet flyger ut en mindre trevlig ton. Det är inte meningen men det bara kommer, så jag får be om förlåtelse till alla er som jag snäst åt idag. Challe var j***vligt billig idag medan Wilma fick mig lugn och glad genom att bara vara så där charmig som hon kan vara när godis finns i närheten 😍. Hon har fått mest uppmärksamhet hela helgen och bara det lilla gör henne på så mycket bättre humör och gladare. Är hon glad så är jag också glad. Blev bara ca 10 minuters longering idag då hon fick riktiga platå- styltor under hovarna, men som sagt hon var nöjd över det lilla :). Hoppas på antingen en skrittrunda eller longering i morgon beroende på väglagret att göra :).
























Postat av: Lamamma

lilla höna, ta ett steg i sänder, försök strukturera, ta hjälp av oss som står dig nära, kräv ett svar v det urusla försäkringsbolaget. Håll huvudet högt lillan. Vi förstår dig bättre än du tror

2015-02-22 @ 19:53:44






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback