Vad har jag gjort

Den 13 Augusti och jag har ont idag. Jag hade i och för sig ont redan igår men trodde att det skulle vara bättre idag. Väntar på att Sjukgymnasten ska ringa så jag kan få hjälp med vad jag ska göra, om jag ska träna över huvudtaget nu. Jag undrar vad jag gjort för att jag ska få ont igen, blir lite nervös måste jag säga. Börja jobba i september? Nää jag får acceptera minst 1 månad till hemma iallafall.
Tänkte försöka få tag på Hovslagaren så han kan ta av Challe skorna som håller på att trilla av.
Känner inte riktigt att sätta på nya skor som slits när jag inte kan rida honom ändå. Han har blivit väldigt kelsjuk nu när han fått semester över sommaren, han är nästan lika klängig som sin bror :). 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback