Problemet löst...för tillfället

Ja då har jag pratat lite med sjukgymnasten i Göteborg om varför jag helt plötsligt fått ont. Jag kommer ihåg lite vagt efter operationen att det sades något om bakslag...eller vad säger man? Ja iallafall så är det var som hänt nu och jag ska återgå till mitt första träningsprogram i ca 2 veckor eller tills jag känner att det blivit bättre. Kan säga så här att jag inte saknat den molande värken särskillt mycket. Jag som hade tänkt börja jobba i september men är lite osäker på om läkaren och Sjukgymnasterna går med på det. Sen får jag kanske tygla mig själv lite och tänka på framtiden och inte bara nu. För jag vill inte göra om operationen igen.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback