Panik panik

Nu får till och med jag panik. Kommer tillbaka med Leenas ena hund som jag hade med mig på hundpromenad idag med sällskap av de massa hundar. 

 ilket fall som helst så säger Leena som tagit ner damerna till sommarhagen igen  att Wilma håller på att tappa en sko, men även en bit av hoven håller även på att fastna. Så jag ner i hagen och kollar, när jag kommer upp igen så ringer jag Hovslagaren med en gång som kommer i morgon för att dra av skorna på både Wilma och Challe.. Ska bli så skönt att få det gjort. Sen är det säkert så att jag tycker det ser jättehemskt ut och så är det ingenting 😊.     
























Postat av: Robex Lundgren

fin bild

2015-08-16 @ 19:13:06
URL: http://ghgumman.blogg.se/






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback