Lördag

Jaha då har man kollat på dressyren i Aschen, kan inte påstå att man blir mindre sugen på att börja rida och framför allt börja tävla :).
Ropade ett stort NEEJ!! När Patrik Kittel's häst fick problem med tunga över bettet. Sen när det var dags för Tinne så höll jag andan under hela programet, så en svensk till start i morgon och självklart kommer jag sitta och titta :). Jag är ju till 99,9% säker på vem segraren kommer vara men i denna sporten kan allt hända :).
Sen gjorde jag något mindre bra idag och tog en långpromenad med Olle vid lunch. I en runda där vatten brukar finnas på flera ställen fanns det bara ett där Olle kunde dricka. Jag var trött, Olle var trött och det kändes som om jag hade kissat på mig ... Så varm och svettig var jag. Olle har sen vi kom tillbaka mer eller mindre vilat hela dagen :).  






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback