Glömska

Jag kommer knappt ihåg vad jag skriver här eftersom det går några dagar i mellan. Men i måndags så kom Hovslagaren och tog av både Wilma och Challe skorna, varför sätta på nya skor när de inte ska ut på några grusvägar och att de kan gå utan i hagen utan några problem? Wilma tyckte det var skönt iallafall och Challe sket i vilket :). 
Läkaren sa i måndags också att ingen ridning på 4-6 månader, så om 2-4möbadet får jag sätta mig i sadeln igen. Först tänkte jag "ska jag vänta 6 månader? Nä skulle inte tro det", men så har jag tänkt efter lite och pratat med lite olika personer. Alla säger " ta det lugnt och tänk efter, lyssna på kroppen". Detta har inte bara varit diskutioner om ridningen utan om att börja jobba, det är ju självklart att om jag inte klarar av att gå 1 km utan kryckor och knappt 2 km MED kryckor hur ska jag då kunna/orka rida och ännu mera klara av mitt jobb?
Så kanske att jag får bita ihop och inte ha för bråttom till något som kan förvärra, så blir det jobb i oktober eller blir jag tvungen att vänta? Ja det får de närmsta veckorna utvisa.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback