Söndag

Trött efter i förrgår så att gå till jobbet idag var lite kämpigt men det gick :). Efter att ha slutat vid 15 åkte jag direkt till stallet oc hämtade Wilma i hagen. Upptäckte idag att rida henne utan nosremm gör jag inte någon mer gång kan jag lova. Hade nästan hela henne i handen under mesta delen av passet i paddocken, trotts det så måste jag säga att vi fick godkänt idag. Började fundera på om jag skulle be Jenny komma ut och träna mig gärna med både Wilma och Challe. Vi får se vad hon säger om det :).
Challe tog jag bara en kort promenad med, tur var väll det för nu red Mony och Leena iväg och precis då började det regna :). Då står jag hellre och mockar än att rida ut i regn :). Börjar även nu fundera på kommande vecka, hur ska jag lägga upp den?






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback