En dag och allt händer

En ledig dag och allt händer såklart. Först upp och ta ut hästarna ( tur att det var fint väder idag), sen vid 10 var jag och fick min tankvajer eller vad det heter bytt. Sen tillbaka till stallet för att mocka och fixa. Jag lurade ner alla hästar som stod längst upp i hagen så jag kunde tömmlongera Wilma. Idag var hon riktigt trött då vi även travade över bommar och galopperade över några andra. Ja och sen var det hem och äta lunch. Jag somna i soffan och vakna vid 4 tiden och mådde lite sådär. Men kö 17:45 skulle jag och Olle befinna oss i Fristad där agility stod på schemat. Olle var äldst av oss alla deltager, men han var den piggaste och busigaste 😉. Trotts detta så fick han mycket beröm pga av sin kvickhet och energi som troligen är bra i denna sport ☺️. Vi hade riktigt roligt iallafall och nu är det snart dags för sängen då jag är supertrött, i morgon tänker jag INTE vakna vid 05:00.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback