Dagen D i morgon

Idag har mina små fisar varit fotomodeller :). Ska bli väldigt spännande att se fotona som Emma tig tidigare ikväll på Wilma och Challe :). Sen som jag hade bestämt red jag Challe, jag tror kag kom åt med hälen lite väl långt bak (eller så var han bara sur), så han sköt mig ur sadeln och framåt på halsen, vilket resulterade i en irriterad och smått arg Emelie på ryggen. Men som alltid efter flera varv i galopp så taggade han ner och kunde trava avslappnat och lyssna på mig. Han sluta springa i från skänkeln och gick helt okej, jag var nöjd och valde att avsluta där med att trava av honom i låg form. I morgon är det första tävlingen för min och Challe's del, jag hoppas verkligen att han sköter sig i morgon och att några varv i galopp räcker så vi kan rida ett helt okej program och iallafall få 50% :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback