What a day what a day

Ja idag bar det då iväg till Jönköping och Charlies tillsammans med Jenny. Tycker jag gjorde ett litet fynd enligt mig själv och det var en sadelpadd. Min hade krympt som tidigare passade bra, men hade inte en aning om att de kunde krympa om man var ute i regn :). Så nu köpte jag en lite större så mina hästar slipper ha ett tryck på ryggen :). Challe fick en ny grimma som jag hoppas på att han kan låta bli att göra sönder och jag fick ett par Kingsland strumpor 😍.
Påvägen hem stannade vi på djur och natur så jag kunde köpa foder till Challe och Wilma för nu var jag verkligen tvungen att hitta ett foder. Så det blev foder från Hippo så nu hoppas jag på att mina två blir nöjda, ja Wilma blir nöjd bara hon får mat 😉. Den gröna är till Challe och den blå är till Wilma.
Har varit igång hela dagen för efter Jönköping vankades det 80 års kalas för mormor så nu är jag riktigt trött, tur att jag och mamma ska till Ullared i morgon 😉.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback