Förbaskade knä

Jag har knappt sovit något i natt och snart ska jag upp och jobba 😞. Allting var bra igår med ridturen och den mysiga grillningen i Hofsnäs, sen kom jag tillbaka till stallet för att lägga på Wilma täcke som gått ute i natt och se till att de hade hö och vatten. Vattnet ja, det som vi pumpar upp med hjälp av en gammal pump. Den pumpen lyckades jag dra till på insidan av mitt höger knä så pass att jag fick hoppa upp till stallet på ett ben. Jag lyckades ta mig hem iallafall och såg sen att knät hade svullnat och räta ut det gick inte fullt ut. Detta knä har värkt hela natten och väckt mig så fort jag försökt räta ut det. Jag ser verkligen fram emot att jobba udag.... Eller kanske inte.
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback