DRAMA QUEENS

Idag var en jobbig dag på jobbet och det pga mitt knä. Det gjorde ont att gå och köra bil och självklart fick mitt knä jobba hårt idag med både mycket knäböj och styrka för att skjuta på. Så det blev ingen ridning idag men Challe ( som det är så synd om enligt honom själv) fick bli longerad i hela 10 min, förstår ni vad han fick kämpa 😉. Wilma var svältfödd (  om ni fråga henne) hon kunde nämligen inte ta upp huvudet ur höbingen när Leena la i hö...fast hon blev tvungen när locket skulle stängas. Det är verkligen synd om mina stackars hästar som inte får mat men ändå måste kämpa i 10 minuter...DRAMA QUEENS 😉.
 
Eftet stallet åkte jag hem till mina föräldrar och visa mitt knä för mamma som sa att jag slagit i...ja något och att det då blir som en benhinne inflammation....såklart. Så istället för mitt knäskydd som inte var bra så linda mamma knät och visade mig för femtioelfte gången hur jag ska linda ett knä ☺️.
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback