Vem tusan behöver andas

Idag så fick våra pållar avmaskning något som inte var särskillt populärt av tre hästar 😉. Kan ju säga då att Wilma alltid sköter sig bäst och vet att det bara är att gilla läget :). Challe och Alli bråkade mest och Mac han bara slänga lite med huvudet. Ja så det blir att ta det lugnt för dessa 4 nu i några dagar i paddocken. Leena berätta att Wilma är så lycklig när hon får komma med ut och springa i skogen tillsammans med Alli och Mac och självklart så ska hon gå först för att ligga bakom de andra två slashasarna går ju absolut inte :). Jag själv har blivit brakförkyld, men jag var faktiskt med på utvecklingsdagen trotts att jag knappt kunde andas och höften värkte ( Dick inte lika mycket som igår ). Så trött som en gnu så tänkte jag snart hoppa i säng och läsa lite. I morgon medan jag är och jobbar så ska hyresvärden sätta in de nya fönstrena som äntligen har kommit, sen tackar inte jag nej till att de börjar med min lägenhet ☺️.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback