Tisdag

Innan jag åkte hem igår så tog jag min medicin mot smärtan som jag har i höften. Detta gjorde att jag inte hade ont resten av dagen och kände att jag lätt skulle kunna jobba nästa vecka. När jag vakna idag så hade jag en sådan enorm värk att jag såg dubbelt och ville kräkas. Då förstod jag att jag måste hämta ut resten av medicinen för jag skulle inte stå ut en hel dag utan smärtlindring och jobbet kändes väldigt långt borta. Men jag vill verkligen gå och jobba nästa vecka, jag och Jenny ska ju för tusan till Stockholm horse show i slutet av november och då behövs alla pengar i världen :). Hon på Apoteket talade om för mig att en sådan tablett sitter i mellan 1-1,5 dag så inte konstigt att jag inte hade ont igår kväll :). Men jag har varit ute och gått idag även om det tog evigheter att komma hem :). Jag har iallafall kommit på att rida det kommer jag inte kunna göra på ett tag iallafall, Challe kan jag alltid longera men att longera Wilma varje dag det kommer hon inte gå med på. Så nu letar jag förbrilt efter någon som kan rida henne och som inte vill rida i paddocken. Blir spännande om jag hittar en liten, tuff och orädd ryttare där ute.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback