Tidiga mornar

Har varit vaken sedan klockan 05 som jag alltid brukar vara tisdag,onsdag och torsdag för att hinna släppa ut hästarna innan jobbet. Förkylning nummer 2 är jag inne på men en lite lindrigare än förra veckan, trodde tidigare i morse att jag höll på att få migrän men det verkar som att det bara är spänningar från allt hostande :). Idag ska Ellen rida Wilma så tänkte att jag skulle longera Challe lite medan de andra är borta så slipper han bara stå i hagen och vara ledsen :). Förresten så var det första morgonen som jag har fått skrapa rutorna på bilen och önskat att jag tagit på mig mössa och vantar istället för att bara dra tröjluvan över huvudet :). Mot jobbet om en stund ☺️.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback