Morgondagens bravader

Jag har varit trött och lite påverkad av tabletten jag tog i natt hela dagen idag. Vid 14 tiden blev jag tvungen att lägga mig och vila och vakna inte fören vid 16 tiden. Men vad gör det för nu är jag nästan lika trött som jag var vid 14 men det blir nog en tablett innan läggdags då jag har sådan värk efter det lilla bilkörandet jag gjort idag. I morgon efter jobbet är det tänkt att jag ska prova att rida igen, Leena och Alli ska följa med och jag ska faktiskt ta och rida Challe som är lugnare än sin mamma.., tro det eller ej :). Det jag är mest osäker på är hur det ska gå att komma av men det löser sig i morgon och Challe kommer vara jätteglad att få komma ut igen efter 2 veckor. Sen har jag tänkt att longera Wilma efteråt så även tanten blir nöjd :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback