Måndag kväll

Challe kände sig riktigt snygg i sina benlindor jag hade köpt åt honom :). Jag lät honom till och med longeras med lindorna och han riktigt började sträcka ut sina frambenen lite lite extra, hade han bara varit mer fokuserad på mig än löshoppnings banan som fortfarande var uppe så hade han nog visat upp sig lite mera :). I morgon ska Wilma bli riden av Ellen igen och troligen bli riktigt lycklig :) , hoppas jag kommer ihåg att ta med mig lite morötter så hon får något gott till sitt hö eftersom inte ännu får äta något kraftfoder. Leena vill inte titta på Wilma då den som älskar kraftfoder mest inte får äta det, Leena tycker så synd om henne och vill därför inte titta på henne ☺️.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback