Jobbigt men lycklig

Känner mig så nöjd med dagens slut, Wilma blev longerad med gummisnodd som jag satte fast i sadelgjorden på vadera sida. Satte den först mellan frambenen men Wilma som redan är lite låg släpade nästan mulen i backen så ändrade ganska snabbt till sidorna. Hon tyckte faktiskt det var lite roligt att arbeta men lite jobbigt var det också. När Wilma blir trött i longering ( vilket sker väldigt sällan) då börjar hon markera, kan se på henne hur hon tänker, " det är så jobbigt men gör jag så här så slutar hon nog". Fast nu har ju hennes matte genomskådat detta sen länge :). Wilma har nog aldrig ( vad jag kommer ihåg) blivit svettig under en 10-15 minuters longering men idag var en sådan dag :). Men hon var lycklig efteråt....min lilla tant :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback