Vilken morgon

Jag trodde jag inte skulle vakna före kl 09 men så blev det idag. Vakna av att jag hörde något droppa och jag visste att det inte var kranen. Var länge sedan jag kom ur sängen så fort. Det droppa ifrån taket och det låg en stor vattenpöl på köksgolvet. Hyresvärden kom hit snabbt och hitta felet uppe hos min granne. Så nu får vi se hur stor vattenskada det blivit. Jag kan iallafall inte tända min lampa i köket. Så det är inget annat att göra nu än att vara vaken, ska nämligen köra in min bror till stan och kanske kanske kan jag hämta sadeln i Sandhult, annars kan jag hämta den i morgon men när man ändå är i närheten hade det passat bättre. Ja vad ska man nu göra för att inte somna?






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback