Måttligt glad

Efter att kvällsjobbet var klart och det var dags att gå hem så var jag måttligt glad på höften som hade smällt till 2 gånger under passet. Så nu hade jag nästan ( inte riktigt men nästan) lika ont som en vecka efter olyckan, jag kunde inte sitta utan var tvungen att vara ner hasad på stolen och att gå...ja jag vackla inte som en anka längre utan halta rejält. Så tanken blev att " ja men en varmdusch gör det bättre så jag kan få sova", men nä nä det gick inte att sitta ändå så det var bara att ta en av tabletterna som jag faktiskt inte behövt ta de senaste 1-2 veckorna. Så jag har ju sovit relativt gott iallafall men drömt dessa konstiga drömmar så några vakna sekunder har det dock varit ändå. Tänkte jag skulle sova någon timme till så jag inte slocknar i korridoren på jobbet 😉.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback