En får vara en får jobba

Eftersom vädret styr lite om det blir ridning eller ej och att det börja regna igår gjorde att det inte blev någon skrittur innan veterinären kom igår. Idag får Wilma inte motioneras så Challe är den enda som ska longeras idag. I morgon efter jobbet har jag tänkt att skritta ut på Wilma och Leena och Alli ska följa med som sällskap. Igår när veterinären var ute för att vaccinera och det var dags för Wilma sa jag att det var surtantens tur. Men veterinären höll inte med mig om att hon är sur och grinig, han tycker till och med att Wilma har lugnat ner sig sen tidigare, jag minns inte ens hon varit orolig av sig :). Så tror han förväxlar Wilma med någon annan :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback