Dåligt samvete

Jag var i valet och kvalet om att gå eller inte gå till jobbet. Valde att gå för att på eftermiddagen kunna åka in till akuten på eftermiddagen. Så här i efterhand skulle jag valt att stanna hemma då jag troligen gjorde allt mycket jobbigare, det kändes så iallafall och fick dåligt samvete. Önskar att jag kunde vrida tillbaka klockan till i morse. Nu ska jag iallafall få reda på om det gått sönder något mer än en muskelbristning i ljumsken/magen. Läkaren i måndags trodde iallafall att jag fått en muskelbristning i den ytliga magmuskeln men ville som sagt göra ett ultraljud för att vara säker på att inget annat hänt. Efter denna dagen tänker inte jag besöka sjukhuset på mycket mycket länge.






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback