Äntligen torsdag

Kände att jag vill förklara gårdagen lite och detta kommer bli sista gången detta kommer upp här. Att jag var på akuten igår igen berodde inte på något nytt eller att jag inte "fick något bra svar" när jag var inne natten till i tisdags. Mina besök där denna veckan beror på den spark jag fick på höften för några veckor sedan och jag har fått problem efteråt. I måndags natt så var det för sent för att göra ultraljud då röntgen hade stängt och jag skulle därför bli uppringd från röntgen för att få göra ultraljudet. Det blev lite krångel med remissen och jag blev tillsagd att göra om hela besöket på akuten för att få komma till röntgen och det var därför jag var på akuten igår och inte pga att något nytt hade hänt. Så nu hoppas jag att allt är utrett och undrar man något är man välkommen att fråga så får vi se om jag kan svara.
Idag är planen att hinna longera gamla damen lite innan jag och mamma ska åka till min kusins affär som flyttat till nya lokaler i Ulricehamn :). Kommer ta lite bilder och lägga upp mer information om vart och när dörrarna slår upp för allmänheten för ikväll är det bara öppet för släkt och vänner :).






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback