Allt ska hända

En dag ledig, en dag där ALLT måste göras. Jag har haft mina föräldrars ( och min) hund hos mig över natten så han skulle slippa vara ensam, har tvättat, släppt ut hästarna, mockat, varit ute på promenader med Olle ( hunden) och varit och köpt spån. Nu är jag riktigt trött och ser fram emot några timmar med sömn i sängen innan jag ska upp vid 5.
I vanliga fall så går en vecka väldigt snabbt men denna går så långsamt, allt roligt händer i helgen. På lördag är det som sagt dags för SIHS tillsammans med Jenny. Sen på söndag är det dags för Challe att tillfälligt flytta hemifrån igen :). Då finns även möjligheten att prova Jennys "gamla" sadel för att se om den passar Challe eller inte :). Jag ser verkligen fram emot den närmsta månaden och är super uppspelt för detta. Nu ska jag se klart CSI Miami sen blir det sängen och lite läsning. Natti natt natt






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback