Underbara dag...igen

Lugnt vad är lugnt? 
Jag körde mamma till jobbet, åkte hem och plockade lite och åt frukost. Efteråt bytte jag om och tog ett gympass, hem och duscha och åkte sedan till stallet där jag gick runt det mesta av sommarhagen, hämta Wilma i hagen och tog med henne på en skrittrunda vilket hon uppskattade :). 
Åkte hem till mina föräldrar och slängde in tvätt i tvättmaskinen, åt lite lasange och så tig jag och Olle en promenad. Olle var överlycklig för han träffa några äldre som bara ÄLSKADE honom, den ena tanten sa så fort hon såg honom :"ååå vilket fint ansikte han har". Tur att det är fler so ser hur snygga han är och inte bara han själv ;).
sen på hemvägen kom det bästa jan träffa en av sina bästisar WILMA ( inte min Wilma utan en labrador). Wilma var lika glad att se honom då hon kom springande emot oss från dungen :).
 






























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback